Bezoek aan de Euroborg met de groep!
Vandaag is een groep deelnemers van de dagbesteding op excursie naar de Euroborg geweest. Daar kregen zij een leuke rondleiding, verzorgd door een gastheer van het stadion van FC Groningen. De deelnemers konden plekken bekijken in het stadion waar bezoekers normaal gesproken niet zo snel komen.
De deelnemers hebben een leuke dag gehad en zij hebben veel kunnen zien, interessante verhalen gehoord en vooral samen genoten van een gezellige en geslaagde dag. Bedankt voor de mooie rondleiding!



